آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 26377

بررسی هوش مصنوعی و کاربرد های آن در رباتیک


بررسی هوش مصنوعی و کاربرد های آن در رباتیک

پايان نـامه جهت اخذ درجـه کارشناسی

در رشته کامپیوتر

بررسی هوش مصنوعی و کاربرد های آن در رباتیک

چکیده ای از پایان نامه

امروزه موضوع هوش مصنوعی بحثی بسیار مهم میان کارشناسان دانش رایانه، اطلاعات و بسیاری از دانشمندان در رشته های علمی گوناگون میباشد. اگر بخواهیم به زبانی ساده تعریفی نسبتا سطحی از هوش مصنوعی داشته باشیم ، به دانش ساختن ماشین ها یا برنامه های هوشمند است.

هدف از این پروژه ، آشنایی با هوش مصنوعی و بررسی و تحلیل آن از دیدگاه رباتیکی میباشد که در چهار فصل به آن پردا خته شده است . فصل اول در مورد هوش و هوش مصنوعی میباشد و در فصل دوم در مورد مباحث منطق فازی و شبکه های عصبی برای آشنایی عمیق تر با هوش مصنوعی توضیح داده شده است. در فصل سوم مبحث رباتیک را توضیح داده و در فصل چهارم به بررسی کاربرد های هوش مصنوعی پرداخته شده است و همچنین نتیجه گیری کلی در مورد محاسن و معایب هوش مصنوعی و پاسخ به این پرسش مهم ،که آیا مزایای هوش مصنوعی بیشتر است یا معایب آن.

 

نوع فایل: zip

دسته: پایان نامه

حجم: 1.5M

 

 

تذکر مهم :

باتوجه به اینکه بعضی از بانک ها تراکنش کمتر از 5000 یا 10000 تومان را قبول نمی کنند در نتیجه درصورت عدم موفقیت در خرید با کارت بانک دیگری خرید را انجام دهید.

 


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 594

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه خزیر می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما